הודעות/החלטות ועדת מכרזים

להתקנת תוכנת ADOBE המאפשרת צפיה בקבצים מסוג PDF לחץ כאן

 

לשאלות או הבהרות ניתן לפנות ליח' המכרזים בטלפונים 03-5318717, 03-5318552, 03-7384557,  בפקס 03-5318717 או בדואר אלקטרוני michrazim.log@biu.ac.il.

מספר תאריך החלטהסמל מיון פירוט
הודעת אינטרנט בדבר סיווג התקשרות כפטורה ממכרז - תקנה 3(27)

הודעת אינטרנט על החלטת ועדת המכרזים בדבר התקשרות שלא באמצעות מכרז לפי תקנה 3(27)((א)) לתקנות חובת המכרזים (התקשרויות של מוסד להשכלה גבוהה), התש"ע-2010.

התקשרות עם תאגיד בת של המוסד להשכלה גבוהה

תאריך ההחלטה:

12.2.2019 (אישור ועדת הפטור: 10.4.2019)

שם הספק

מחב"א

מהות ההתקשרות:

הזמנות הספריה המרכזית לצרכי גישה למאגרי מידע, כתבי עת ועיתונות.

היקף/תקופת ההתקשרות:

כ-5.5 מש"ח כולל מע"מ לשנה, עד יום 1.2.2024.

החלטת הועדה:

ועדת המכרזים מאשרת סיווג ההתקשרות עם מחב"א לצורך הזמנות של הספריה המרכזית לפי תקנה 3(27)(א) לתקנות חובת המכרזים החלות על האוניברסיטה. היקף ההתקשרות הפטורה המאושרת, בכפוף לאישור ועדת הפטור, כ-5.5 מש"ח כולל מע"מ לשנה, עד יום 1.2.2024 (בכפוף לקיום תקציב שנתי מתאים).

בשל סכומו כפוף סיווג הפטור גם לאישור ועדת הפטור.

---

ועדת הפטור נתנה אישורה ביום 10.4.2019

1/2011 26/01/2011

ועדת מכרזים אישרה התקשרות עם חברת גרפיטי לאספקת ציוד משרדי. לפי סעיף 3 (23) בתקנות חובות מכרזים (מוסדות להשכלה גבוהה) 2010- רשאית האוניברסיטה להתקשר עם מי שזכה במכרז מרכזי. לפי הודעה שקיבלה האוניברסיטה ממינהל הרכש, האוניברסיטה שויכה לחברת גרפיטי במכרז לציוד משרדי.

2 27/03/2011
ועדת המכרזים אישרה התקשרות עם ספק יחיד להקמת חדר חשמל טרומי באתר הקמה לפקולטה לרפואה שלא אוניברסיטת בר-אילן בצפת – חברת ביתנית. קביעת החברה כספק יחיד מבוססת על מכתב שהתקבל מחברת החשמל.
אדם הסבור כי קיים ספק אחר המסוגל לבצע את ההתקשרות רשאי לפנות לועדת מכרזים לכתובת michrazim.log@mail.biu.ac.il עד לתאריך 7 באפריל, 2011.

הנ"ל לפי סעיף 4 לתקנות חובת מכרזים (התקשרויות של מוסד להשכלה גבוהה) – התש"ע-2010.

6/11 26/09/2011

ועדת מכרזים של האוניברסיטה בישיבתה מה-26.9.2011 אישרה התקשרות המשך לשנה אחת עם חברת טלדור לתחזוקת מחשבים על סמך סעיף 3 (4) (ב) (2) בתקנות חובת מכרזים למוסדות להשכלה גבוהה. תקופת ההתקשרות של ההסכם הקיים עד 31.12.2011, ולאחר התקשרות המשך עד 31.12.2012. הנימוק להארכת ההסכם – רצף ואחידות בשירות שניתן היום לשביעות רצון האוניברסיטה.

7/11 26/09/2011

ועדת מכרזים של האוניברסיטה אישרה התקשרות עם חברת הראל מחשבים לרכישת מחשבים בשוטף עד להשלמת מכרז בנושא. חברת הראל היא זכיינית חשכ"ל האישור הוא על פי סעיף 3 (23) בתקנות חובת מכרזים למוסדות להשכלה גבוהה כאשר תנאי העסקה זהים או מיטבים לעומת תנאי החשכ"ל.

9/11 29/11/2011

פרוטוקול וועדת תשומות מתאריך 29/11/2011

 

/files/logistics/shared/vdt_tshvmvt_13.12.11.xls

 

11/11 20/12/2011

פרוטוקול וועדת תשומות מתאריך 20/12/2011

 

/files/logistics/shared/vdt_tshvmvt_20.12.11.pdf

10-11 27/12/2011

ועדת המכרזים אישרה התקשרות המשך עם הספקים הבאים להזמנות עד 50,000 ₪: א.נין נון, אומניטק, אי.אי.אם, חיון, מל"מ תים, נס מטח, קומפיוטרלנד. נימוק: האוניברסיטה פרסמה מכרז לציוד מחשוב, הליך אמור להסתיים תוך חודשיים. עד אז האוניברסיטה מעוניינת להמשיך לעבוד עם הספקים הנוכחים בהיקף של מעל 100,000 ₪ כדי לשמור על אחידות, וזאת עד לסיום המכרז.

1/12 03/01/2012

להלן פרוטוקול ועדת התשומות מיום 03/01/2012

 

/files/logistics/shared/vdt_tshvmvt_03.01.12.pdf

2/12 17/01/2012

להלן פרוטוקול ועדת התשומות מיום 17/01/2012:

 

/files/logistics/shared/vdt_tshvmvt_17.01.12.pdf