הודעות/החלטות ועדת מכרזים
להתקנת תוכנת ADOBE המאפשרת צפיה בקבצים מסוג PDF לחץ כאן
לשאלות או הבהרות ניתן לפנות ליח' המכרזים בטלפונים 03-5318717, 03-5318552, 03-7384557, בפקס 03-5318717 או בדואר אלקטרוני michrazim.log@biu.ac.il.
מספר |
תאריך החלטה![]() |
פירוט |
---|---|---|
הודעת אינטרנט בדבר סיווג התקשרות כפטורה ממכרז - תקנה 3(27) |
הודעת אינטרנט על החלטת ועדת המכרזים בדבר התקשרות שלא באמצעות מכרז לפי תקנה 3(27)((א)) לתקנות חובת המכרזים (התקשרויות של מוסד להשכלה גבוהה), התש"ע-2010.התקשרות עם תאגיד בת של המוסד להשכלה גבוההתאריך ההחלטה:12.2.2019 (אישור ועדת הפטור: 10.4.2019) שם הספק:מחב"א מהות ההתקשרות:הזמנות הספריה המרכזית לצרכי גישה למאגרי מידע, כתבי עת ועיתונות. היקף/תקופת ההתקשרות:כ-5.5 מש"ח כולל מע"מ לשנה, עד יום 1.2.2024. החלטת הועדה:ועדת המכרזים מאשרת סיווג ההתקשרות עם מחב"א לצורך הזמנות של הספריה המרכזית לפי תקנה 3(27)(א) לתקנות חובת המכרזים החלות על האוניברסיטה. היקף ההתקשרות הפטורה המאושרת, בכפוף לאישור ועדת הפטור, כ-5.5 מש"ח כולל מע"מ לשנה, עד יום 1.2.2024 (בכפוף לקיום תקציב שנתי מתאים). בשל סכומו כפוף סיווג הפטור גם לאישור ועדת הפטור. --- ועדת הפטור נתנה אישורה ביום 10.4.2019 |
|
הודעת אינטרנט בדבר סיווג התקשרות כפטורה ממכרז - תקנה 3(4)(ב)(3) |
הודעת אינטרנט בדבר החלטת ועדת הפטור - בדבר פטור מחובת מכרז
|
|
1/2011 | 26/01/2011 |
ועדת מכרזים אישרה התקשרות עם חברת גרפיטי לאספקת ציוד משרדי. לפי סעיף 3 (23) בתקנות חובות מכרזים (מוסדות להשכלה גבוהה) 2010- רשאית האוניברסיטה להתקשר עם מי שזכה במכרז מרכזי. לפי הודעה שקיבלה האוניברסיטה ממינהל הרכש, האוניברסיטה שויכה לחברת גרפיטי במכרז לציוד משרדי. |
2 | 27/03/2011 |
ועדת המכרזים אישרה התקשרות עם ספק יחיד להקמת חדר חשמל טרומי באתר הקמה לפקולטה לרפואה שלא אוניברסיטת בר-אילן בצפת – חברת ביתנית. קביעת החברה כספק יחיד מבוססת על מכתב שהתקבל מחברת החשמל.
אדם הסבור כי קיים ספק אחר המסוגל לבצע את ההתקשרות רשאי לפנות לועדת מכרזים לכתובת michrazim.log@mail.biu.ac.il עד לתאריך 7 באפריל, 2011.
הנ"ל לפי סעיף 4 לתקנות חובת מכרזים (התקשרויות של מוסד להשכלה גבוהה) – התש"ע-2010. |
6/11 | 26/09/2011 |
ועדת מכרזים של האוניברסיטה בישיבתה מה-26.9.2011 אישרה התקשרות המשך לשנה אחת עם חברת טלדור לתחזוקת מחשבים על סמך סעיף 3 (4) (ב) (2) בתקנות חובת מכרזים למוסדות להשכלה גבוהה. תקופת ההתקשרות של ההסכם הקיים עד 31.12.2011, ולאחר התקשרות המשך עד 31.12.2012. הנימוק להארכת ההסכם – רצף ואחידות בשירות שניתן היום לשביעות רצון האוניברסיטה. |
7/11 | 26/09/2011 |
ועדת מכרזים של האוניברסיטה אישרה התקשרות עם חברת הראל מחשבים לרכישת מחשבים בשוטף עד להשלמת מכרז בנושא. חברת הראל היא זכיינית חשכ"ל האישור הוא על פי סעיף 3 (23) בתקנות חובת מכרזים למוסדות להשכלה גבוהה כאשר תנאי העסקה זהים או מיטבים לעומת תנאי החשכ"ל. |
9/11 | 29/11/2011 |
פרוטוקול וועדת תשומות מתאריך 29/11/2011
/files/logistics/shared/vdt_tshvmvt_13.12.11.xls
|
11/11 | 20/12/2011 |
פרוטוקול וועדת תשומות מתאריך 20/12/2011
|
10-11 | 27/12/2011 |
ועדת המכרזים אישרה התקשרות המשך עם הספקים הבאים להזמנות עד 50,000 ₪: א.נין נון, אומניטק, אי.אי.אם, חיון, מל"מ תים, נס מטח, קומפיוטרלנד. נימוק: האוניברסיטה פרסמה מכרז לציוד מחשוב, הליך אמור להסתיים תוך חודשיים. עד אז האוניברסיטה מעוניינת להמשיך לעבוד עם הספקים הנוכחים בהיקף של מעל 100,000 ₪ כדי לשמור על אחידות, וזאת עד לסיום המכרז. |
1/12 | 03/01/2012 |
להלן פרוטוקול ועדת התשומות מיום 03/01/2012
|
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- לעמוד הבא ›
- לעמוד האחרון »